الجمعة، 15 مايو 2015

البنات والابراج

يوم 25 ابريل  تقريبا وانا بتصفح الفيس عندي 
society problems اوقفني مشكله علي 
الا وهي بنت عايزة تفسخ خطوبتها لان برجها غير مناسب لبرج خطيبها ، وبتطلب مساعده بان حد يقولها حجة تقنع اهلها بيها عشان مش بيقتعوا بموضوع الابراج ده 
ونظرنا لتفاهة المشكله محاولتش ابص حتي الكومنتات 
وانا بقي بتصفح الفيس تاني يوم تقريبا الاقي عند نفس ذات البيدج بنت بتتكلم عن الابراج وهل برجها مناسب لبرج خطيبها ولا لا 
يعنى الصراحة انا مش فاهمة
هو انتوا بتتربوا ازاي
مش في حاجة اسمها استخارة
للدرجة دي بعدنا عن دينا وعن ربنا !!!!
اذا كان حالنا كده وممشيين حياتكم علي شويه كلام عبيط ملوش اي 60لازمة
غير ان ربنا حذر منه
وقال كذب المنجمون ولو صدقوا
يعني لو حتي تخمينه طلع صح ف هو كذاااااب
وحطي مليون خط تحت تخمين دة
زي ما تدخلو الامتحان وفي اختياري ومش مذاكريين
بتعتمدوا ع التخمين والحظ
دلوقتي انا مش مستغربة اني اسمع عن بنات بتطالب بخلع الحجاب
اذا كان الجيل ده كده وبالتفاهة دي
ف الجيل القادم ربنا يستر منه ومن افكاره
‫#‏ياتري_برج_البقرة_مواصفات_عريسها_ايه_بليييييز_قولولي_عشان_اعرف_اقرر‬
‫#‏يارب_تولعي_ويطفوكي_بجاز_يابعيده_انتي_واللي_زيك‬

0 التعليقات:

إرسال تعليق

ارجو التعليق للاستفاده من ارائكم

هذا القالب من تصميم ياسو صاحب مدونة نصائح للمدونين