الأربعاء، 22 مايو 2013

ذكريات الطفولة



الطفولة هى البراءة هى الجمال والصدق في كل شئ حتى المشاعر
افتكر زمان لما كنت صغيرة
-        كنت لما اضحك في الصور كانت ضحكتى جميلة وصاقة , عشان لما كنت بضحك كنت بضحك لانى هتصور مش عشان الصورة تطلع حلوة
-        افتكر لما ستو جابت عجلة ليا انا واخواتى وقعدنا كلنا عليها وحاولنا نحركها متحركتش عشان لسة جديده ولازم نزيت العجلة , قومت من علي العجلة وقعدت امشيها كنت بحب اخواتى وبعمل كده عشان بحبهم مش عشان مصلحة
-        كنت اتبسط اوى وافرح لما الاقي ولاد خلاتى بيجرو في الشارع يدورو عليا وخايفين لحسن يحصلي حاجة , مكنتش بتبسط عشان مجنناهم لا , كنت بتبسط عشان هم خايفين عليا
-        كنت بفرح اوي لما يدخل الصيف ونجمع كل الهدوم ونفصلهم عن بعض والاقي الهدوم صغرت معناها انا كبرت
-        كنت بفرح لما اغير هدومى من شتوى لصيفي
-        وكنت بحب ريحه الصيف , ديما كنت اميز الصيف بريحة معينة وما زلت بميزها
-        كتير بحن لايام زمان ايام اللعب والضحك والمشاعر الصادقة وقتها كنت العب واتكلم مع اي حد بدون ما حد يقول عيب او دى مش متدينة , كل همنها نلعب ونتبسط
-        واكتر حاجة بضحك عليها لما افتكر ايام زمان , لم كنت اتمنى انى اكبر ويبقي عندى 20 سنة , دلوقتى عندى 20 سنة وبتمنى ارجع طفلة زى زمان
مع تحياتى :
هــــيـــامـــ ســــالــــمـــ

0 التعليقات:

إرسال تعليق

ارجو التعليق للاستفاده من ارائكم

هذا القالب من تصميم ياسو صاحب مدونة نصائح للمدونين